@misc{Szromnik_Andrzej_Marketingowa_2023, author={Szromnik, Andrzej}, contributor={Sobocińska, Magdalena. Redakcja}, identifier={DOI: 10.15611/2023.65.7.33}, year={2023}, rights={Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)}, publisher={Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu}, description={Szromnik, A. (2023). Marketingowa strategia produktowa obiektu dziedzictwa kulturowego – product mix zabytku. W: M. Sobocińska (red.), Konsument i rynek – Badania marketingowe – Strategie i działania marketingowe. Księga jubileuszowa z okazji 50-lecia pracy twórczej prof. zw. dr hab. Krystyny Mazurek-Łopacińskiej (s. 466–484). Wrocław: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu.}, language={pol}, abstract={Opracowanie jest fragmentem większego projektu naukowo-badawczego dotyczącego strategii marketingowych obiektów dziedzictwa kulturowego. Autor skoncentrował uwagę na jednej z podstawowych kwestii teoretyczno-koncepcyjnych, mianowicie na strategii produktowej obiektów zabytkowych. Opierając się na klasycznej koncepcji trzech poziomów produktu Levitta, przedstawił własne ujęcie struktury produktu – oferty obiektów dziedzictwa kulturowego jako skumulowanej wartości (użyteczności) będącej źródłem satysfakcji odpowiedniej grupy klientów. Na tym tle, w charakterze rozwinięcia popularnej koncepcji product mix, zaproponował własne ujęcie modelowe, czyli model ICS (Interior, Construction, Surroundings) oraz model PIPE (People, Ideas, Physical Complex, Events).}, type={rozdział}, title={Marketingowa strategia produktowa obiektu dziedzictwa kulturowego – product mix zabytku}, keywords={marketing dziedzictwa kulturowego, marketing organizacji non profit, strategia produktu, marketing mix, marketing w instytucjach kultury}, }