@misc{Marzec_Marcin_Wyższa_2010, author={Marzec, Marcin}, year={2010}, rights={Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)}, publisher={Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu}, description={Biblioteka Regionalisty, 2010, Nr 10, s. 115-123}, language={pol}, abstract={W artykule ukazano aktywność oraz rolę, jaką odgrywają wyższe szkoły niepubliczne na rynku lokalnym. Ich obszarem działania są zwykle rynki lokalne ze względu na krótszy niż w przypadku wyższych szkół publicznych okres funkcjonowania na rynku usług edukacyjnych. Z tego powodu przyjmują orientację rynkową, aby móc przetrwać i rozwijać się na rynku. Realizują działania w zakresie promocji i public relations, budując wizerunek i pozycję rynkową. Jednak jako instytucje edukacyjne przede wszystkim mają na celu zaspokajanie potrzeb edukacyjnych społeczności zarówno lokalnej, jak i ponadlokalnej}, type={artykuł}, title={Wyższa szkoła niepubliczna jako podmiot rynku lokalnego}, keywords={wyższa szkoła niepubliczna, rynek lokalny, rynek usług edukacyjnych szkół wyższych}, }