@misc{Malara_Zbigniew_Wizerunek_2011, author={Malara, Zbigniew and Sobol-Wojciechowska, Jolanta}, year={2011}, rights={Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)}, publisher={Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu}, description={Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2011; Nr 218, s. 154-164}, language={pol}, abstract={Autorzy opracowania formułują przesłanie o charakterze tezy, że w rozwijaniu potencjału przedsiębiorstwa kluczowego znaczenia zaczynają nabierać wartości niematerialne, w tym wizerunek. Dokumentując różne uwarunkowania, konsekwentnie dowodzą, że jest możliwe kreowanie wizerunku i zarządzanie nim. Budując wymagany kontekst rozważań, dokonują przeglądu definicji wizerunku oraz ich interpretacji omawiają typy wizerunku, podejścia stosowane w badaniach nad wizerunkiem oraz stosowane metody. Następnie przybliżają mechanizmy budowy wizerunku oraz jego kategorie (ujęcia) jako następstwo stosowanych metod (wykorzystywanych narzędzi). Opracowanie wieńczą wnioski teoretyczne oraz uogólnienia na potrzeby praktyki}, title={Wizerunek przedsiębiorstwa oraz mechanizmy jego kreowania na potrzeby kształtowania potencjału rozwojowego}, type={artykuł}, keywords={współczesne przedsiębiorstwo, wizerunek, typy wizerunku, metody budowania, modern enterprise, image, image type, construction method}, }