Koncepcja tematycznej hurtowni danych na potrzeby badania skuteczności promocji w Internecie
Tytuł publikacji grupowej:Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Tytuł odmienny:Data Mart Conception to Research the Effectiveness of Internet Promotion
Autor: Temat i słowa kluczowe:hurtownie danych ; formy promocji ; kampanie reklamowe ; internet ; wywiad gospodarczy ; data warehouse ; promotion forms ; advertising campaign ; business intelligence
Opis: Abstrakt: Wydawca:Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Miejsce wydania: Data wydania: Typ zasobu: Język: Powiązania:Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2011; Nr 187 ; Informatyka Ekonomiczna = Business Informatics, 2011, Nr 20
Prawa:Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Prawa dostępu:Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Lokalizacja oryginału:Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Źródło finansowania: