Badania marketingowe a kontekst i logika odkrycia naukowego
Tytuł publikacji grupowej:Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Tytuł odmienny:Marketing Reserch and the Context and Logic of Scientific Discovery
Autor: Temat i słowa kluczowe:metodologia badań naukowych ; koncepcja Poppera ; cele i funkcje nauki ; badania marketingowe
Opis: Abstrakt: Wydawca:Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Miejsce wydania: Data wydania: Typ zasobu: Język: Powiązania:Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2010; Nr 96 ; Badania marketingowe – nowe wyzwania
Prawa:Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Prawa dostępu:Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Lokalizacja oryginału:Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Źródło finansowania: