Struktura obiektu
Tytuł:

Manipulowanie strategią CSR w branży tytoniowej na przykładzie koncernu British American Tobacco

Tytuł publikacji grupowej:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Tytuł odmienny:

The Manipulation of CSR Strategy on the Example of the British American Tobacco Company

Autor:

Szymańska, Marika ; Trubisz, Ewelina

Temat i słowa kluczowe:

CSR ; etyka ; strategia ; zarządzanie ; narzędzia PR

Opis:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2010; Nr 116, s. 457-464

Abstrakt:

Celem artykułu jest pokazanie, jak bardzo założenia strategii CSR (Corporate Social Responsibility) mogą odbiegać od motywów i sposobów wdrażania przez wybraną firmę. W wielu przypadkach tego typu strategia jest wykorzystywana jako jedno z efektywniejszych narzędzi PR, pomagających w budowaniu wizerunku firmy przyjaznej środowisku i zaangażowanej w dialog społeczny. Rozważania zostały oparte na przykładzie koncernu tytoniowego British American Tobacco (BAT), który poprzez okazjonalne działania filantropijne określa swoją strategię jako odpowiedzialną społecznie.

Wydawca:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2010

Typ zasobu:

artykuł

Język:

pol

Powiązania:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2010; Nr 116 ; Zarządzanie strategiczne w praktyce i teorii

Prawa:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Prawa dostępu:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Źródło finansowania:

Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Edukacji i Nauki (SONB/SP/546390/2022). Tytuł projektu: Upowszechnienie zawartości czasopisma Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

×

Cytowanie

Styl cytowania: