Struktura obiektu
Tytuł:

Zarządzanie różnorodnością w szkole podstawowej – szanse i zagrożenia

Tytuł publikacji grupowej:

Debiuty Studenckie

Tytuł odmienny:

Managing Diversity in a Primary School – Opportunities and Threats

Autor:

Hadrian, Szymon

Współtwórca:

Teneta, Dorota. Redakcja

Temat i słowa kluczowe:

rożnorodność ; mobbing ; korporacje międzynarodowe ; rynek pracy ; kultury niskokontekstowe ; kultury wysokokontekstowe ; komunikacja marketingowa

Opis:

s. 94

Abstrakt:

Zarządzanie różnorodnością jest koncepcją, która zakłada akceptację i wykorzystywanie różnic między pracownikami, aby osiągnąć przewagę konkurencyjną. Cel badań, jak również niniejszego artykułu, stanowi rozpoznanie praktyk z zakresu zarządzania różnorodnością w szkole podstawowej, ze wskazaniem możliwych szans i zagrożeń związanych z tym procesem. Zastosowane metody badań to analiza literatury przedmiotu, wywiad oraz sondaż diagnostyczny, przy czym studium przypadku stanowi główną metodę badań empirycznych. Z analizy obiektu badań – szkoły podstawowej – wyniknęło, że choć placówka nie ma i nie planuje tworzyć pisemnej strategii zarządzania różnorodnością, to w podejściu do zarządzania, w stosowanych praktykach można odnaleźć przejawy szacunku i troski o różnorodność.

Wydawca:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2023

Typ zasobu:

rozdział

Identyfikator zasobu:

doi:10.15611/2023.12.3.01

Język:

pol

Powiązania:

Debiuty Studenckie

Prawa:

Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy

Prawa dostępu:

Dla wszystkich zgodnie z licencją

Licencja:

CC BY-SA 4.0

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

×

Cytowanie

Styl cytowania: