Struktura obiektu
Tytuł:

Metody przewidywania trendów w makrootoczeniu

Tytuł publikacji grupowej:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Tytuł odmienny:

Methods of predicting trends in macro-environment

Autor:

Hajdas, Monika ; Szabela-Pasierbińska, Ewa

Temat i słowa kluczowe:

trendy ; makrootoczenie ; prognozowanie ; marketing ; trends ; macro-environnment ; forecasting

Opis:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics, 2016, Nr 459, s. 232-244

Abstrakt:

W artykule poruszono problematykę metod prognozowania zjawisk w makrootoczeniu na potrzeby podejmowania decyzji biznesowych. Celem przeprowadzonych badań była eksploracja stanu wiedzy na temat metod przewidywania trendów oraz identyfikacja metod stosowanych do tego celu przez polskich badaczy. Artykuł oparty został na studiach literaturowych oraz analizie treści publikacji naukowych poświęconych makrootoczeniu. Wyniki wskazują na korzystanie przez badaczy z niewielkiego zakresu metod służących przewidywaniu zmian w otoczeniu

Wydawca:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2016

Typ zasobu:

artykuł

Format:

application/pdf

Identyfikator zasobu:

doi:10.15611/pn.2016.459.22

Język:

pol

Powiązania:

Badania marketingowe - zmiany w metodologii i technikach badawczych ; Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics, 2016, Nr 459

Prawa:

Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy

Prawa dostępu:

Dla wszystkich zgodnie z licencją

Licencja:

CC BY-NC-ND 3.0 PL

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

×

Cytowanie

Styl cytowania: