Obiekt

Tytuł: Wykorzystanie serwisów Web 2.0 w badaniach marketingowych: możliwości i ograniczenia

Tytuł odmienny:

Application of Web 2.0 Services for Marketing Research: Opportunities and Constrains

Autor:

Mróz, Bogdan ; Feldy, Marzena

Opis:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2010; Nr 96, s. 234-243

Abstrakt:

W artykule przedstawiono specyfikę Web 2.0 i możliwość wykorzystania przywołanej koncepcji serwisów internetowych w badaniach rynku. Scharakteryzowane zostały narzędzia dostarczane przez Web 2.0 sprzyjające rozwojowi nowych podejść badawczych. Ponadto wskazano na konieczność zmiany metodologii badawczej w związku z zastosowaniem Web 2.0. Nacisk położono na możliwości stwarzane badaczom przez Web 2.0 oraz rodzaj i użyteczność pozyskiwanych w ten sposób danych. Na zakończenie poruszono kwestię przyszłości badań rynku w związku z powstawaniem stron Web 3.0.

Wydawca:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2010

Typ zasobu:

artykuł

Identyfikator zasobu:

oai:dbc.wroc.pl:120540

Język:

pol

Powiązania:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2010; Nr 96 ; Badania marketingowe – nowe wyzwania

Prawa:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Prawa dostępu:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Źródło finansowania:

Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Edukacji i Nauki (SONB/SP/546390/2022). Tytuł projektu: Upowszechnienie zawartości czasopisma Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Kolekcje, do których przypisany jest obiekt:

Data ostatniej modyfikacji:

30 paź 2023

Data dodania obiektu:

21 mar 2023

Liczba wyświetleń treści obiektu:

52

Wszystkie dostępne wersje tego obiektu:

https://www.dbc.wroc.pl./publication/158813

Wyświetl opis w formacie RDF:

RDF

Wyświetl opis w formacie OAI-PMH:

OAI-PMH

Podobne

×

Cytowanie

Styl cytowania:

Ta strona wykorzystuje pliki 'cookies'. Więcej informacji