Object

Title: Wykorzystanie serwisów Web 2.0 w badaniach marketingowych: możliwości i ograniczenia

Title in english:

Application of Web 2.0 Services for Marketing Research: Opportunities and Constrains

Creator:

Mróz, Bogdan ; Feldy, Marzena

Description:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2010; Nr 96, s. 234-243

Abstrakt:

W artykule przedstawiono specyfikę Web 2.0 i możliwość wykorzystania przywołanej koncepcji serwisów internetowych w badaniach rynku. Scharakteryzowane zostały narzędzia dostarczane przez Web 2.0 sprzyjające rozwojowi nowych podejść badawczych. Ponadto wskazano na konieczność zmiany metodologii badawczej w związku z zastosowaniem Web 2.0. Nacisk położono na możliwości stwarzane badaczom przez Web 2.0 oraz rodzaj i użyteczność pozyskiwanych w ten sposób danych. Na zakończenie poruszono kwestię przyszłości badań rynku w związku z powstawaniem stron Web 3.0.

Publisher:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Place of publication:

Wrocław

Date:

2010

Resource Type:

artykuł

Resource Identifier:

oai:dbc.wroc.pl:120540

Language:

pol

Relation:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2010; Nr 96 ; Badania marketingowe – nowe wyzwania

Rights:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Access Rights:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Location:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Coverage:

Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Edukacji i Nauki (SONB/SP/546390/2022). Tytuł projektu: Upowszechnienie zawartości czasopisma Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Similar

×

Citation

Citation style:

This page uses 'cookies'. More information